Gå til innhold
Norwegian Bokmal
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

BladderScan BVI 9400 og BVI 3000 End-of-Life (EOL) & End-of-Support (EOS) Informasjon

Offisielt både End-of-Life (EOL) og End-of-Support (EOS)

Nå som BladderScan BVI 9400 og BVI 3000 offisielt er både End-of-Life (EOL) og End-of-Support (EOS), innebærer dette følgende for kunder:

  1. Ingen videre support eller service

    • Verathon tilbyr ikke lenger teknisk støtte, vedlikehold eller service for BVI 9400 og BVI 3000.
    • Det er ikke mulig å få reparasjoner eller reservedeler fra produsenten.
  2. Ingen garantidekning

    • Alle eksisterende garantier for BVI 9400 og BVI 3000 har utløpt.
    • Hvis enheten får en feil, må kunden finne alternative løsninger, som å oppgradere til et nyere system.
  3. Ingen programvareoppdateringer

    • Det vil ikke komme nye programvareoppdateringer for BVI 9400 og BVI 3000.
    • Enheten kan etter hvert bli utdatert med hensyn til sikkerhet og funksjonalitet.
  4. Anbefaling om overgang til ny løsning

    • For å sikre fortsatt bruk av moderne blærescanningsteknologi, anbefales kunder å oppgradere til nyere Verathon-produkter.
    • Oppdaterte produkter gir bedre funksjonalitet, forbedret nøyaktighet og langvarig support.

Hva bør du gjøre nå?

  • Vurder en utbytting: Ta kontakt med oss på toppen av denne siden så hjelper vi deg for å finne den beste løsningen.
  • Sikre en jevn overgang: Planlegg en utskiftning av BVI 9400 og BVI 3000 for å unngå driftsavbrudd.