BladderScan BVI 9400 og BVI 3000 End-of-Life (EOL) & End-of-Support (EOS) Informasjon
Offisielt både End-of-Life (EOL) og End-of-Support (EOS)
Nå som BladderScan BVI 9400 og BVI 3000 offisielt er både End-of-Life (EOL) og End-of-Support (EOS), innebærer dette følgende for kunder:
-
Ingen videre support eller service
- Verathon tilbyr ikke lenger teknisk støtte, vedlikehold eller service for BVI 9400 og BVI 3000.
- Det er ikke mulig å få reparasjoner eller reservedeler fra produsenten.
-
Ingen garantidekning
- Alle eksisterende garantier for BVI 9400 og BVI 3000 har utløpt.
- Hvis enheten får en feil, må kunden finne alternative løsninger, som å oppgradere til et nyere system.
-
Ingen programvareoppdateringer
- Det vil ikke komme nye programvareoppdateringer for BVI 9400 og BVI 3000.
- Enheten kan etter hvert bli utdatert med hensyn til sikkerhet og funksjonalitet.
-
Anbefaling om overgang til ny løsning
- For å sikre fortsatt bruk av moderne blærescanningsteknologi, anbefales kunder å oppgradere til nyere Verathon-produkter.
- Oppdaterte produkter gir bedre funksjonalitet, forbedret nøyaktighet og langvarig support.
Hva bør du gjøre nå?
- Vurder en utbytting: Ta kontakt med oss på toppen av denne siden så hjelper vi deg for å finne den beste løsningen.
- Sikre en jevn overgang: Planlegg en utskiftning av BVI 9400 og BVI 3000 for å unngå driftsavbrudd.